Alla inlägg under mars 2011

Av conne89 - 16 mars 2011 20:27

så då blir de en liten uppdatering igen...

i lördags efter vi sett melodifestivlaen så blev min älskling sämre igen så vi fick ta ambulans in o de slutade med att han fick stanna kvar igen o jag åkte hem till mamma o sov där o hon va så snäll som ställde upp älskar dig...sen på söndagen så hämtade min mormor o morfar mig o vi åkte in o besökte älsklingen på sjukhuset o fick då veta att han skulle stanna tills på måndag... så de blev att jag fick va hos grannarna o dom va så snälla o ställde upp...sen på måndagen så fick jag ett sms om att han fick lov o åka hem så ringde morfar oxå åkte vi in o hämtade honom...sen i veckan har vi mest tagit de lugnt.. idag har vi dock städar o tvättat hela dageno sen fick jag veta att jag fått avslag på min operation så nu blir de o försöka själv istället... o nu blir de tv o slappe i soffan... kram på er

Av conne89 - 12 mars 2011 19:47

Ojsan har missat uppdatera på hela veckan så ska försöka så gott jag kan.


söndagen blev de mest slappe 


måndag så va de lite stöd o små pyssel


tisdag kommer jag faktiskt inte ihåg


onsdag så jobbade jag på tingdalsskolan


sen torsdag så va vi på nya tempo här i åstorp men blev lite besviken tyckte de va dyrt där så bled oj istället..


sen fredag så kom mamma,lillebror,kusin,moster, adam o älsklingen på fika i min lägenhet o älsklingen fixade mosters data...de va mysigt...sen på natten blev de akuten med älsklingen..han fick stanna kvar där:(


lördag suttit o fått vänta i tele för o få reda på hur de e med älsklingen sen fick vi reda på att vi kunde hämta hem honom på permis under helgen skönt o ha han hemma igen. nu blir de melodifestivalen:)

Av conne89 - 5 mars 2011 19:24

Nu blir de lite uppdatering av vad som hänt sen i onsdags...

i torsdags så hände de inte så mkt de blev en lugn dag med en fika hos svärmor:) sen hjälpa pappa med datan o sen slappe....


sen idag fredag så har vi handlat lite


lördag: håller på med tvätten även lite besök av vänner som kom o tog en fika...

nu blir de snart melodifestivalen sen får vi se vad som händer


ha en bra lördag kväll puss o kram


Av conne89 - 2 mars 2011 22:56

Lite uppdatering av denna veckan. 


Mändags så hände inte så mycket de blev lite sov morgon o att fixa o dona. jag dammsög diskade o plockade undan. sedan lagade vi sängen o fixade vid den. sen tisdag så blev de att göra vid oss för att vid kvart över två åka in till helsingborg då älsklingen skulle vittna i en rättegång kl 15 o en kompis 15.15 men när vi satt där så kalla dom in o meddelade att den va en timme sen i handlingarna när klockan väl var halv tjugo i fem så va vi på väg hem.

de blev då ett stopp hos pappa o hjälpa han med datorn sen hem o äta sen va de bara o hålla kväll...

idag onsdag så har jag jobbar mellan 7,30-16,30 i kvidinge vilket gick jätte bra.. sen blev de hem göra mat o sen har jag varit ute på två promenader... nu blir de lite crimminal minds o sen betala lite räkningar.


har en dröm jag drömt några nätter men får aldrig veta slutet på den hoppas på attf å veta de inatt.  


ha de bäst! 

Presentation


Cornelia 22år
häng med i min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna :)


Ovido - Quiz & Flashcards