Alla inlägg den 9 februari 2011

Av conne89 - 9 februari 2011 22:25

idag började dagen med ett läkare besök där jag skulle få besked om jag hade diabetes eller ej  och de hade jag inte men ändå förhöjt blodsocker så fick tabletter som ska hjälpa mig att minska suget på sötsaker och även dra ner blodsockret lite.


sen fick jag veta att han skickat en remiss till en annan läkare som jag ska få träffa för att prata om att opereras och även då kunna diskutera lite frågor och funderingar så känns bra äntligen händer de saker :)


sen skulle vi köra en kompis till ängelholm och när vi satt där o vänta medans hon gjorde vad hon skulle så fick jag ett sms om att mina glasögon va färdiga så då blev de att köra in till helsingborg så fort hon va klar och hämta dom...tycker dom är skit fina men känns lite ovant men jag vänjer väl mig snart..men jag känner verkligen skillnad med dom på och utan..


nu sitter jag och kollar på Irene Huss med älsklingen och sen blir de väl sängen


de va allt för idag :)


puss & kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cornelia 22år
häng med i min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna :)


Ovido - Quiz & Flashcards