Alla inlägg den 18 februari 2011

Av conne89 - 18 februari 2011 19:42

Idag är de fredag o de innebär mys...


idag så har jag varit med älsklingen, hans mamma o hans syster o handlat... sen åkte vi hem jag packade o älsklingen bytte om efter de så åkte vi o kolla på pappas bil o bestämde oss för att de fick bli en sväng till skroten o kolla läget... så in med packningen i bilen o in till skroten där hitta vi vad vi skulle ha men de tog ett tag o få loss de...men de gick tillslut,,sen blev de ner i stan o köpa snus o sen vidare o kolla glasögonen men allt va bra med dom bara jag som fått för mig något. sen for vi ut till mamma. där släppte älsklingen av mig o han åkte hem o jag gick in till mamma sen gick vi o hämtade hunden o sen blev de göra mat...riktigt gott flygande jacob..imorgon blir de tacos till middag... hihi o sen satt jag o mamma o prata en stund o nu skulle jag bara in o skriva snabbt sen ska vi se film:)


älskar er ni vet vilka   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cornelia 22år
häng med i min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna :)


Ovido - Quiz & Flashcards