Alla inlägg den 24 februari 2011

Av conne89 - 24 februari 2011 22:07

hej denna veckan har jag ej hunnit uppdatera bloggen så blir att göra de nu. i veckan så har jag jobbat ute i kvidinge några timmar o sen tvättat o sånt som behövs. Varit hos hjärtats mamma även umgåtts med grannen och hjälpt henne rätta lite o så.. sen givetvis umgåtta med min älskling o myst. har varit en lugn vecka där vi tagit dagen som den varit, inte varit inne så mkt på nätet utan vi har spelat spel o så.

imorgon fredag så ska jag åka till min mamma vi ska kolla när min lillebror spelar innebandy på ih sen ska jag följa med dom hem o passa min bror på kvällen då mamma ska ut o äta med sitt gamla jobb. klart man ställer upp så hon kan komma iväg. sen på lördagen ska vi åka till min morfar som fyller år men mer uppdatering nu varje dag ska de bli. om de nu finns nån som läser min blogg förstås  


tycker om min älskling mycket

och min familj ska veta att jag älskar dom högt  

älskar även mina vänner skriver inga namn utan ni vet vilka ni är. några av er har jag inte så bra kontakt med men ni finns i mitt hjärta ändå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cornelia 22år
häng med i min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna :)


Ovido - Quiz & Flashcards