Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

lördag+söndag

Av conne89 - 13 februari 2011 18:50

Igår så var det lördag då hann jag ej skriva tyvärr så får berätta om den dagen nu direkt... började med att jag gick upp o gick rätt in i dusch en klädde sedan på mig så jag valde att ta mina leggings kjol o glitter tröja eftersom jag skulle på kalas på kvälllen.. blev att vi körde en runda till älsklingens mamma först o fikade sedan till oj för och små handla lite sen blev de hem igen där jag fixade mig helt klar och tog en macka...sen vid kvart i fem så körde vi och hämtade pappa då han med skulle med på kalas till min syster som fyllde 30år... där släppte hjärtat av mig o pappa så fick vi höra av oss när vi ville hem... vi fick en jättegod middag som bestod av kyckling o ris o sallad o nån såssak hihi.... sen satt vi där o små prata så vid halv åtta hämtade hjärtat oss och sen gick jag o hjälpte grannen med tvätt o pratade lite... sen blev de ner o se melodifestivalen med hjärtat efter de såg vi paranormal activity 2 den va bra vi hopppade till några gånger hihi... sen såg vi Leende guld bruna ögon två avsnitt sen blev de sängen:)


Idag är de söndag och den har bestått av ett besök hos pappa och handlande på oj vi har även slappat i soffan en hel del idag då min mage inte varit på humör...e nog tack vare sockertabletterna...fanns ju de som biverkning...annars har vi kollat på mina gossip girl avsnitt till och med hjärtat kollade ju... sen åt vi sen så såg vi sista avsnittet på Leende guld bruna ögon... nu är han inne och meckar lite i sin verkstad hihi och jag tänkte då passa på och uppdatera min blogg i väntan på att Wallander ska börja är ju även Solsidan idag  


Vill även skriva att Daniel alla mina tankar är hos dig idag då du skulle fyllt 22år idag. Jag saknar dig mycket och önskar du fanns här hos oss. Men du ska veta att oavsett så älskar jag dig och är glad för den tiden jag fick med dig i livet. Du finns för evigt bevarad i mitt hjärta och minne   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av conne89 - 24 januari 2013 12:54

Hej alla va ett tag sen jag skrev nu så ska uppdatera så mycket jag kan har ju trots allt hänt lite. Börjar med de tråkiga o de e att jag varit väldigt yr o illamående den sista tiden även svimmat av o uppsökt läkare då jag hade väldigt låg puls o b...

Av conne89 - 11 mars 2012 12:15

idag är de söndag o de är tvätt o städ dag lite tråkigt när de är så fint väder ute men de måste göras ändå ju.. blir o ha musik igång o öppna balkongdörren.   blir så irriterad kommer ner i tvättstugan o då e torktumlaren fortfarande sönder blir...

Av conne89 - 3 mars 2012 15:20

hej alla va ett tag sen man skrev här inne men men finns annat man måste hinna med ju. men ska berätta lite för er vad som hänt.   jag mår bra o trivs mega bra i min lägenhet den är så mysig o fin:)    skolan går bra o vi har nu haft prak...

jul

Av conne89 - 23 december 2011 22:09

Så då var julen här men inte har man någon jul känsla direkt. denna veckan som varit har det gått mycket tid i nya lägenheten där e ju lite små fix kvar men de blir efter nyår. då dem nästa vecka ska fixa mitt kök så jag får vänta tills dem är klara....

Av conne89 - 15 december 2011 18:01

idag känner jag mig faktiskt lycklig... e så glad för att jag äntligen har nycklarna till min underbart fina nya lägenhet och kontraktet är ändrat med.... så räknos som inflyttande den 1/1-2012 helt magiskt men på söndag (18/12) ska vi flytta in mi...

Presentation


Cornelia 22år
häng med i min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna :)


Ovido - Quiz & Flashcards