Alla inlägg under februari 2011

Av conne89 - 8 februari 2011 13:13

snacka om storm inatt tur man inte bor i hus....


väcktes av mobilen då mamma min ringde och så åkte vi ut och hjälpte morfar med hans staket då de hade vält under stormen... de tog sin tid att få ordning på de men som tur va så va vi ngra stycken som hjälptes åt.

tycker lite synd om min morfar som äntligen hade fått ett staket som han ville ha och fått de riktigt snyggt så kommer stormen och förstör de..

men som sagt vi är en härdad familj då vi gått igenom en del så även detta hjälptes vi åt att ta hand om..


annars har de inte varit så mycket än...


är fortfarande dålig förkylning o lite svårt med andningen imellan åt.. feber är kvar men inte så hög.. hoppas de försvinner :)


imorgon ska jag till läkaren och få besked om min operation ska även då passa på och fråga om han har något till halsen har ont i den med...


nej nu ska jag fixa lite sen får vi se vad som händer... kanske kommer in ikväll o skriver mer


maten idag blir pommes, kyckling o beasås :) gott


älskar min underbara familj jätte mycket<3


tack till mitt hjärta som finns för mig alltid oxå<3


älskar även mina vänner ni vet vilka ni är:)


Av conne89 - 7 februari 2011 22:38

Hej alla glada :)


nu är de dags för mig att starta upp en blogg igen som jag nu tänker använda varje dag så gott jag kan.


ibland lär inläggen bli långa o ibland korta.


men jag hoppas ni ska tycka de e roligt o läsa min blogg vem vet kanske följa den med.


jag lär skriva om roliga,tråkiga,glada och sorgsna saker o man får ta och tolka de som står i min blogg hur man vill.


jag ska använda den till och skriva av mig.


vill bland annat idag berätta att jag nu ska få glasögon så jag hoppas dom kommer i veckan så man kan börja vänja sig..kommer kännas konstigt men de blir säkert bra.


nu får de räcka för idag då jag hållt på o fixa lite med bloggen med.


sov gott

 p & k

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cornelia 22år
häng med i min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna :)


Ovido - Quiz & Flashcards